Tornem l’1 de setembre

Obrim portes el dimarts 1 de setembre

Després d’unes setmanes de vacances per descansar, desconnectar i carregar piles, l’Ateneu Santcugatenc tornem a obrir les portes el dimarts 1 de setembre, en el nostre horari habitual.

I ho fem amb les piles carregades i amb moltes ganes de començar un nou curs ple de propostes, aprenentatges i cultura. Cursos i tallers, formacions, concerts, espectacles, exposicions, presentacions de llibres, xerrades, cinefòrums… L’Ateneu torna a omplir-se de vida!

Més de 200 cursos i tallers

A partir de l’1 de setembre ja podreu formalitzar les inscripcions als cursos i tallers del trimestre de tardor, tant presencialment com en línia.

Aquest trimestre us proposem més de 200 cursos i tallers en 12 àmbits, amb opcions per a tots els gustos, interessos i edats. Una nova oportunitat per aprendre, descobrir noves aficions, compartir coneixements i conèixer gent.

I també, molta cultura!

La tardor arriba amb una programació cultural diversa i per a tots els públics, amb més de 40 activitats que inclouen concerts, presentacions de llibres, xerrades, cinefòrums i moltes altres propostes.

Una programació pensada per trobar-nos, conversar, gaudir de la cultura i continuar fent de l’Ateneu un espai viu i obert a tothom.

Tornem el dimarts 1 de setembre.
Us convidem a venir, descobrir la casa, fer-hi un curs, participar en les activitats, compartir i, sobretot, sumar-vos a omplir de vida l’Ateneu.

 

Us hi esperem! 💛