Entrades

Estrena de la xerrada: El Català i tu, del col·lectiu Llenguaferits

2ª Setmana del Català a l’Ateneu Santcugatenc

Ahir dimarts 19 de maig a les 18 h la Sala d’Actes de l’Ateneu va acollir l’estrena de la xerrada: El Català i tu, amb el col·lectiu Llenguaferits.

Dins del marc de la  Segona Setmana del Català que se celebra a Sant Cugat del 18 al 24 de maig i emmarcada en el projecte Català per a tothom, la xerrada va comptar amb la presència de Núria Fernàndez, regidora de Salut, voluntariat i política lingüística, Carme Ardid, regidora d’Educació, Universitats i Multiculturalitat i Àlvar Roda, President de l’Ateneu Santcugatenc.

Llenguaferits va descobrir-nos curiositats de la llengua catalana d’una forma amena i divertida, vam aprofundir en la situació actual de la llengua i a reflexionar sobre el paper que podem assumir cada un de nosaltres com a parlants.

Amb un enfocament divulgatiu i amè, la sessió va interpel·lar el públic amb preguntes directes i obertes sobre el present i el futur de la llengua animant-los a participar activament de l’acte.

Descobriu més activitats de la 2a Setmana del Català clicant a l’enllaç i del projecte Català per a tothom.