Textos que venen. Aprèn tècniques de copywriting (en línia)


Segur que tens un bon producte i/o bon servei però oi costa molt explicar-lo? Transmetre’l als possibles clients i destacar entre la competència?

Per això hem ideat aquest curs per ensenyar-te tècniques d’escriptura per a vendre millor el teu producte, servei, empresa i a tu mateix com a professional. Correus, publicacions en xarxes socials, pàgines web, articles de bloc, guions per a vídeos de YouTube o directes, presentacions… Tots aquests continguts estan plens de paraules, i és a les teves mans millorar el que dius per connectar de forma autèntica amb les persones a les que vols atraure. Sembla màgia, però en realitat és metodologia, i tu pots aprendre i dominar-la.


Aquest curs es realitzarà en línia. Es farà en directe a través d’una plataforma virtual, serà personalitzat i exclusiu per als alumnes inscrits


Dimecres 13 i divendres 15 d’octubre de 19 a 21 h

Preu: 32€ € (sòcia/soci: 24)


Dimecres 1 i divendres 3 de desembre de 19 a 21 h

Preu: 32€ € (sòcia/soci: 24)



Sandra Cordone

Sandra Cordone

Empresària i Consultora experta en màrqueting estratègic. Una apassionada de les vendes, la comunicació i la tecnologia. Compromesa a compartir metodologies i estratègies que t’ajudaran i prepararan a desenvolupar el teu negoci. Creadora de l’empresa Acierta Consulting.


Professora:

  • Sandra Cordone

Temari:

  • Les bases del copywriting. Què és el copywriting?
  • Per què les paraules tenen tant poder a l’hora de vendre?
  • Com conversar amb la teva audiència a traves dels textos? Les estratègies de persuasió
  • El principi de reciprocitat i com augmentar la habilitat de persuasió
  • Coneix 6 tècniques per vendre més
  • Les claus mentals i com aconseguir la confiança dels teus clients sense haver testimonis. Els trucs d’un bon text comercial: Els títols, els subtítols, les vinyetes, el llenguatge positiu, la prova social, les trucades a l’acció, l’ús de la psicologia als textos…
  • Com activar el desig de compra
  • Com injectar ritme als teus textos
  • Les paraules màgiques que aconsegueixen clics
  • Errors de copywriting que no pots cometre