Exposició “In natura” de la biòloga Assun Savall

Del 6 de març al 13 d’abril. In natura.L’observació i estudi de la natura és la font d’inspiració de les delicades, realistes i detallades aquarel·les de la pintora i biològa Assun Savall.

Inauguració el divendres 6 de març a les 18 h

 

Llicenciada en Ciències Biològiques per la UAB, catedràtica de Ciències Naturals i il·lustradora científica, amb una trajectòria destacada en el camp de la divulgació científica i artística, Assun Savall ha treballat com a il·lustradora de llibres de text per a editorials com Octaedre, McGraw-Hill i Teide, combinant el rigor científic amb una gran sensibilitat artística. La seva tècnica principal és l’aquarel·la, tot i que també utilitza el guaix i la tinta xinesa.

Ha participat en diverses exposicions col·lectives de temàtica naturalista i ha realitzat nombroses exposicions individuals arreu del territori, amb projectes centrats en la natura, la ciència i el dibuix com a eina de coneixement, com Miranti Natura, El llapis de Darwin, Natura in vitro o Naturae. La seva obra ha estat reconeguda amb premis com el Premi de pintura de la Mostra Artística Sant Raimon de Penyafort (2019) i el Premi Revista Mètode de la Universitat de València (2022). Es pot seguir la seva feina al blog Nautilus Il·lustració i a Instagram (@assunsavall).

 

HORARIS DE VISITA (pot patir modificacions, consultar abans amb secretaria)

  • Dilluns: de 13.15 a 17h
  • Dimarts: de 14 a 18 h
  • Dimecres: de 13 a 16.30 h
  • Dijous: de 12.45 a 17.30 h
  • Divendres: de 12 a 17 h (excepte el 20/03, ocupada de 18 a 20.30 h)
  • Dissabte: En horaris molt concrets. Consultar abans amb secretaria.
from to
Scheduled ical Google outlook Programació Cultural Activitats
Ateneu Santcugatenc, 16, Avinguda de Gràcia, Sant Cugat del Vallès, Vallès Occidental, Barcelona, Catalunya, 08172, Espanya Mapa