Receptes de la cuinada oberta d’aprofitament al Mercat de Pagès
Descarrega en aquest enllaç les receptes que el passat dissabte 26 de novembre la cuinera Laura Torres va compartir al Mercat de Pagès que organitza l’Ecoateneu a la Plaça de Sant Pere. Receptes i trucs per aprofitar al màxim els aliments de temporada amb productes del Mercat en una cuinada oberta i gratuïta que vam fer en col·laboració amb Valira, que va facilitar els estris de cuina.
Vam cuinar amb productes de temporada per entendre com aprofitar els aliments de casa i del Mercat per evitar el malbaratament alimentari a la cuina de cada dia.
Aquesta activitat s’inclou en les iniciatives que l’Ateneu durà a terme aquesta tardor per conscienciar i sensibilitzar sobre el Malbaratament Alimentari. Amb campanya “No ho llencis” donarem consells, oferirem activitats i cuinades com aquesta per tractar de reduir el malbaratament alimentari. Pots consultar la resta d’activitats en aquest article.
Ho organitza: Ateneu Santcugatenc