Ioga amb nadons

El ioga és una de les sis escoles de filosofia índia àstika que ja es practicava a l’Índia cap al III mil·lenni aC. Desenvolupa com integrar els aspectes físics, psíquics i espirituals de la persona a través de la pràctica de la meditació, l’ascesi moral i l’exercici corporal. La pràctica del ioga es basa en un exercici físic que dona molta importància a la respiració, ja que és controlable conscientment i d’aquesta manera també podem arribar a controlar i tenir cura del cor, la circulació sanguínia i altres aspectes físics i psíquics.

Hi ha diferents tipus de ioga. Totes les postures s’adapten a les persones i a les seves possibilitats, per això tothom és benvingut, i no cal experiència prèvia en ioga o altres disciplines.

En aquest espai es treballarà conjuntament adult i nadó. En una primera part de la classe es treballa la relaxació, es fan estiraments per a l’adult a través de postures de ioga. I hi ha una altra part de la classe dedicada al nadó, fent diferents postures o moviments, per ajudar-lo a enfortir i desenvolupar diferents sistemes. A la tercera part de la classe adult i nadó fan un treball de relaxació conjunt.

L’activitat es pot fer des que el nadó té un mes i mig fins que es mogui a quatre grapes.

Dimarts de 16.45 a 18 h 

Del 18 d’abril al 20 de juny 

Preu: 95€ (sòcia/soci: 84€) 

Professorat:

  • Arantxa Masachs

Conceptes a treballar:

  • Postures de ioga adaptades
  • Recuperació del sòl pelvià
  • Agilitat
  • Treball del vincle adult-nadó

Cal portar la màrfega des de casa

Arantxa Masachs

Doula, assessora de lactància i acompanyant de maternitats a través de diferents eines. Descobreix el ioga i tots els seus beneficis el 2015, i el mateix any es converteix en instructora de hatha-vinyasa.  

Abans d’arribar aquí va treballar com a gestora cultural, educadora de museus i guia oficial de turisme, cosa que segueix gaudint fer de tant en tant. És professora de l’Ateneu des del 2022.