Alimenta’t per a la Mitja Marató

Alimenta't mitja maratò runners

En aquest moment no s’ofereixen places per aquest curs. Si estàs interessat contacta amb l’Ateneu escrivint un mail a secretaria@ateneu.cat i t’informarem si el tornem a programar.

Professores:

  • Cristina Garcia

Conceptes a treballar:

  • Necessitats energètiques en els entrenaments
  • La correcte beguda isotònica
  • Sobre càrrega d’hidrats de carboni
  • Esmorzar pre competició
  • Suplementació durant la competició
  • Recuperació Post competició
  • Productes: gels i begudes isotòniques
  • Receptes senzilles

T’estàs preparant per la Mitja Marató de Sant Cugat?

Una Mitja Marató és tot un repte i cal anar molt ben preparat tan a nivell físic com mental. Probablement, ja hagis passat un temps dissenyat un pla d’entrenament i fins i tot,  ja has començat a rodar.

I l’alimentació? Ja l’has començat a entrenar?

Sí, has entès bé. L’alimentació també s’ha d’entrenar amb la finalitat de per una banda, aconseguir el màxim rendiment i per altre banda evitar sorpreses que poden arruïnar tot l’esforç i els km correguts

Dels motius principals que hi ha per abandonar una cursa, es troben els problemes digestius i la deshidratació. És per això que cal saber quins son els aliments o suplements adients durant la cursa. No tots són iguals i s’han de tastar abans.

Cal perioditzar l’alimentació i ajustar-la a la càrrega i horari d’entrenament. Així mateix, planificar la pre, durant i post competició. I tot això tenint en consideració factors individuals com pes, intensitat i temps de rodatge en els 21 Km, experiència en curses, climatologia….

Si tens ganes d’aprendre sobre tots aquest temes i posar-los en pràctica, t’espero a la xerrada taller “Alimenta’t per a la Mitja Marató”.

El proper dia 29 de març, molts de vosaltres estareu 100% preparats.

Cristina Garcia

Titulada en dietisme (IFP Sanitari Roger de Llúria) i nutricionista esportiva a la UBA (Hospital de Bellvitge), a més de  instructora INWA (International Nordic Walking Federation). Treballa com a dietista en el MeetGym, com instructora de Marxa Nòrdica per l’OMET i pel Centre Núria Caballé Fisioteràpia i Osteopatia.