L’Ateneu amplia la col·laboració amb el programa Voluntariat per la Llengua

Avui el president de l’Ateneu, Àlvar Roda i la responsable del projecte Català per a tothom de l’Ateneu, Isabel Carreño, s’han reunit amb Lidia Ponsetí, dinamitzadora del Voluntariat per la llengua del Vallès Occidental 3 per renovar i ampliar el conveni que des del 2008 tenen signades les dues entitats.

El Voluntariat per la llengua és una iniciativa del Consorci de Normalització Lingüística i es tracta d’una iniciativa per practicar català a través de la conversa, creant parelles lingüístiques formades per un voluntari o voluntària, que parla català fluidament, i un aprenent o aprenenta, que en té coneixements bàsics i vol adquirir fluïdesa.

Fins ara, des de l’Ateneu informàvem l’alumnat dels cursos de Català Inicial de l’existència d’aquest projecte i de les possibilitats que els oferia, però avui hem renovat el conveni ampliant els compromisos.

A partir d’ara, al bar del pati tindrem un punt de trobada per les parelles lingüístiques. També serem un punt d’inscripció, i participarem en les pràctiques lingüístiques que duen a terme els aprenents del programa.

Gràcies per la confiança i continuem treballant!